Speciale bijlagen bij Gooik
  BIJLAGE075
  Bijlage 75.pdf

Beschrijving

Als geïnteresseerde in de geschiedenis van ons Gooik, herkennen jullie op de volgende bladzijden allicht meerdere van de tijdschriften die we als Heemkundige Kring sinds ons bestaan uitgaven. En toegegeven we zijn er toch fier op dat reeds een deel van ons dorpsverleden op deze manier is bewaard in een tijdschrift dat ondertussen door onze bijna 400 leden als bijna vanzelfsprekend wordt beschouwd. Kwam er in het begin nogal wat knip- en plakwerk van de op een mechanische typmachine ingetikte tekst bij te pas, vandaag wordt ons tijdschrift op een professionele manier in vorm gezet en gedrukt. En het is telkens een staaltje van samenwerken om alle teksten en bijhorende foto’s tot een mooi geheel te krijgen.
Uiteraard willen we dit werk in de toekomst verder zetten, en rekenen we op uw massale steun om ons verhalen van vroeger en foto’s uit de oude doos te bezorgen. Je kan ons deze foto’s schenken en indien niet, scannen we ze onmiddellijk in en je krijgt je originele foto’s terug.

DOORZOEK ONS GELUIDSARCHIEF

Met 690 liedjesteksten en -boeken

GELUIDSARCHIEF

LIEDJESBOEKEN

DOORZOEK ONS QUIZARCHIEF

Met bijna 2.000 quizvragen en antwoorden

QUIZVRAGEN

QUIZUITSLAGEN

Nog geen lid van onze Kring?

Lid van de Heemkundige Kring worden kan je voor slechts € 25,00

IK WIL NU LID WORDEN

PERSBOEK 2023 is klaar!

Heb je graag een persboek met hierin alle persartikels over Gooik?

Dat kan voor slechts € 20,00 (lid)

IK BESTEL NU EEN PERSBOEK

• Aantal paginahits: 44.423.678