Epitaaf

Epitaaf - Vereniging voor funeraire archeologie. Epitaaf vzw werd opgericht eind 1984 door een groep enthousiastelingen met een persoonlijke en/of beroepsgebonden belangstelling voor begraafplaatsen, kerkhoven en graftekens.

Subcategorieën

• Categorie Epitaaf Nieuwsbrief Epitaaf Nieuwsbrief

De eerste nieuwsbrief verscheen in november 1988 en zou vier keer per jaar verschijnen. De jonge vereniging Epitaaf vzw wou via deze weg op een eenvoudige en directe manier zijn leden en sympathisanten op de hoogte houden van hun activiteiten. 48 nummers en 14 jaargangen lang werden de leden en sympathisanten op de hoogte gehouden van het reilen en zeilen rondom Epitaaf vzw.

• Categorie Epitaaf Periodiek Epitaaf Periodiek

Zesmaandelijks periodiek van Epitaaf vzw.

• Categorie Tafofiel Tafofiel

Tafofiel is het periodiek tijdschrift van de Vereniging voor Funeraire Archeologie (Epitaaf VZW) en is gevestigd in 1020 Laken in de Onze-Lieve-Vrouwvoorplein 16.

Na 23 jaargangen van de Epitaaf Nieuwsbrief en van de Epitaaf Periodiek schakelde Epitaaf vzw over op een elektronische nieuwsbrief. De Tafofiel brengt verslag van de activiteiten van de vereniging, kondigt tentoonstellingen en rondleidingen aan en bespreekt recent verschenen publicaties. De funeraire actualiteit wordt op de voet gevolgd.

• Aantal paginahits: 43.727.919