De leden van het Bijzonder Comité voor de Sociale Dienst (BCSD: Jonas De Maeseneer (voorzitter), Luc De Doncker, Elke Van Wayenberghe, Jan Vanderhoeven, Stefaan Viaene, Vincent Termote, Kristel Moonens), delen opnieuw parels van chocolade uit aan zieke en oudere inwoners.

Jonas De Maeseneer, schepen van Welzijn en voorzitter van het BCSD, licht toe: “Als bestuur vinden we het belangrijk dat iedereen betrokken is bij het gemeenschapsleven. Daarom organiseren we, samen met het OCMW Gooik, KVG (De Katholieke Vereniging voor Gehandicapten) en Samana opnieuw de Welzijnsparel. We brengen alle 80-plussers, langdurige zieke inwoners en inwoners met een handicap, een bezoekje. Er is tijd voor een babbel en we hebben ook een zakje lekkere parels van chocolade mee.

• Aantal paginahits: 44.578.942