IJshockey BeNeLiga Golden Sharks Mechelenneemt het zaterdag (20.30u in Mechelen) en zondag (19.00u in Geleen, Nederland) twee keer op tegen Snackpoint Eaters Limburg. (lce)

Division 1 Olympia Heisten Mechelen Whalesnemen het vrijdag om 21.00u in die Swaene in Heist-op-den-Berg tegen elkaar op. (lce)

Future Golden Sharks moet zaterdag om 20.30u aan de slag bij Antwerp Phantoms in Deurne. (lce) Judo Callant Cup Dit weekend staat de tweede dag van de Callant Cup, de interclubcompetitie, op het programma. JS Reetstaat bij de vrouwen mee aan de leiding in de hoogste afdeling, met één technisch punt minder. (pp) Grand Slam van Abu Dhabi Wereldkampioen Matthias Cassekomt zaterdag in actie op de Grand Slam van Abu Dhabi, zijn laatste competitie van het jaar. ”Ik ga naar Abu Dhabi om op het podium te staan zoals bij elke competitie, maar net als in Parijs moet er nog niets. Ik had met een EK, WK en Spelen een heel druk en belastend voorjaar. Nu wil ik nog zo veel mogelijk genieten van de wedstrijden. Hier fouten maken is niet erg.” (pp)

Vrouwenvoetbal 2de nationale B Heistspeelt zaterdag om 14.15u bij Chastre B, KV Mechelen Btrekt om 15.30u naar Olympic Charleroi. (gf)

Zaalkorfbal Topleague Putsespeelt zondag om 16.00u in Deurne tegen Boeckenberg. (lce)

Hoofdklasse 2AA Bornemkrijgt zondag om 14.00u in het Breeven Aalst op bezoek. (lce)

Hoofdklasse 2BA Joki Itegemspeelt zondag om 11.00u bij Sparta Ranst. (lce)

Zaalvoetbal Futsal 1ste nationale Proost Liersemist vrijdag om 21.15u in Halle-Gooik de geschorsten El Uaamari, Zoubeir en Anas Bouzerda. (gf)

BZVB 2de nationale A Salaam Mechelenontvangt vrijdag om 21.00u Rebecq United, om 22.00u ontvangt Hassania Mechelenleider Benfica Bxl. (gf)

BZVB 3de nationale A Futsal Puurstrekt vrijdag om 20.00u naar Etterbeek, RSA Mechelenontvangt om 22.00u Steenokkerzeel. (gf)

• Aantal paginahits: 44.498.664