vaccinatiemoment in de apotheek op de Steenweg naar Asse in Herfelingen. Voor dit vaccinatiemoment kunnen inwoners zich aanmelden uit Gooik, Herne, Galmaarden, Bever, Lennik n Roosdaal die al meer dan twee maanden geleden een Johnson & Johnson-prik kregen maar nog geen uitnodiging kregen voor een boosterprik. Wie van deze kans gebruik wil maken, moet zich wel vooraf aanmelden via vaccinatie@gooik.be of via 02-211.35.35.

De samenwerking met de apotheek in Herfelingen is niet nieuw. Tijdens de omschakeling van het vaccinatiecentrum in de Koornmolen naar het vaccinatiecentrum in Strijland werden hier ook al vaccins gezet.

Ondertussen lopen ook de boosterprikken in het vaste vaccinatiecentrum op de site Edele Brabant in Strijland vlot. Hier kregen ondertussen al 26.397 Pajotten een derde coronaprik.

• Aantal paginahits: 44.066.921