Registers

Deze categorie bevat de parochieregisters, de registers van de burgerlijke stand en bevolkingsregisters.

Subcategorieën

• Categorie Burgerlijke stand (mormonen) van Groot-Gooik Burgerlijke stand (mormonen) van Groot-Gooik

Momenteel bevat ons digitaal archief 112 registers van de Burgerlijke Stand van Groot-Gooik met hierin 48.778 doorbladerbare pagina's. Deze boeken en pagina's werden in verschillende fasen ingescand door leden van de Kerk van Jezus Christus van de Heiligen der Laatste Dagen (mormonen) uit Salt Lake City (USA).

• Categorie Burgerlijke stand van Oost-Vlaanderen Burgerlijke stand van Oost-Vlaanderen

Momenteel bevat ons digitaal archief 130 registers van de Burgerlijke Stand van Oost-Vlaanderen met hierin 33.357 doorbladerbare pagina's. Deze boeken en pagina's werden in verschillende fasen ingescand door leden van de Kerk van Jezus Christus van de Heiligen der Laatste Dagen (mormonen) uit Salt Lake City (USA).

• Categorie Burgerlijke stand van Vlaams-Brabant Burgerlijke stand van Vlaams-Brabant

Momenteel bevat ons digitaal archief 1.344 registers van de Burgerlijke Stand van Vlaams-Brabant met hierin 233.200 doorbladerbare pagina's. Deze boeken en pagina's werden in verschillende fasen ingescand door leden van de Kerk van Jezus Christus van de Heiligen der Laatste Dagen (mormonen) uit Salt Lake City (USA).

• Categorie Parochieregisters van Groot-Gooik Parochieregisters van Groot-Gooik

Momenteel bevat ons digitaal archief 123 parochieregisters van Groot-Gooik met hierin 11.838 doorbladerbare pagina's.

• Categorie Parochieregisters van omliggende parochies Parochieregisters van omliggende parochies

Momenteel bevat ons digitaal archief 72 parochieregisters van omliggende parochies met hierin 6.566 doorbladerbare pagina's.

• Aantal paginahits: 44.513.871